13.7.11

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΑΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?

Η νέα διοίκηση του Δήμου μας μη έχοντας την όρεξη ή την θέληση να παράγει το οποιοδήποτε έργο και δείχνοντας ότι δεν έχει λύσεις και όραμα για τον Δημο προχωρά σε φιέστες και κινήσεις ρεβανσισμού για να καλύψει την αποδεδειγμένη ανικανότητα της.
Άλλη μία συνεδρίαση ( 7 μήνες τώρα ) του Δημ. Συμβουλίου του Δήμου μας που αντί να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα των δημοτών μας έφερε έκτακτο θέμα που μόνο η ίδια γνώριζε οτι θα το φέρει και μαζί με το θέμα έστισε και μια καλοσχεδιασμένη φιέστα!!!
Το μεσημέρι στίς 12 άγνωστη προς εμένα με πήρε τηλ να μου ανακοινώσει ότι με καλεί ο Δήμαρχος Ζωγράφου στο γραφείο του στης 7 το βράδυ( 1 ώρα και 30 λεπτά πριν το Δημ Συμβούλιο) και μου ζήτησε να κάνω και τηλ σε φίλους μου ώστε να είναι στις 8 στην αίθουσα Δημ Συμβουλίου (30 λεπτά πριν την έναρξη του Συμβουλίου).
Μετά μισή ώρα από το 1ο τηλεφώνημα δέχθηκα 2ο από άλλη άγνωστη φωνη προς εμένα όπου μου ζήτησε συγνώμη για το λάθος της πρώτης και ότι η κοπέλα ήταν νέα στα Δημοτικά πράγματα και δεν γνώριζε...
Τα τηλέφωνα ήταν από το γραφείο του σωματείου εργαζομένων του ΙΚΑ (αναρωτιέμαι λοιπόν αυτοί οι συνδικαλιστές στο ΙΚΑ έχουν λύσει τα προβλήματα των εργαζομένων εκεί?)
και είναι  2105243714 & 2105246822
Φτάνοντας στην αίθουσα Δημ. Συμβουλίου είδα τηλεοπτικό κανάλι να έχει στημένη την κάμερα του και "αυθόρμητους" χειροκροτητές...
Όταν έγινε η έναρξη του Δημ Συμβουλίου μου λύθηκαν όλες οι απορίες που μου είχαν δημιουργήσει τα 2 τηλεφωνήματα και η παρουσία κάμερας και χειροκροτητών...
ΕΚΤΑΚΤΟ θέμα ημερήσιας διάταξης (για πολλοστή φορά) το θέμα αγοράς της βίλας Ζωγράφου!!!
Δημ Σύμβουλοι της πλειοψηφίας και ο Δήμαρχος  να καταγγέλλουν  και να ζητούν την αποστολή του φακέλλου στον εισαγγελέα χωρίς στοιχεία (οι ίδιοι μας είπαν ότι δεν έχουν και περιμένουν από τον εισαγγελέα με την εξέταση του φακέλου μήπως βρει) με μοναδικό στόχο την δημιουργία εντυπώσεων. 
Λες και αν θα πρέπει να στείλουν τον οποιοδήποτε φάκελο στον εισαγγελέα ή έχουν το οποιοδήποτε στοιχείο που χρίζει δικαστικής διερεύνησης πρέπει να πάρουν την έγκριση του Δημ Συμβουλίου για να το κάνουν!!!
Δώστε λοιπόν την εντολή στις οικονομικές, διοικητικές και νομικές υπηρεσίες του Δήμου να προχωρήσουν στον έλεγχο όλων των φακέλων και αποστολή των οποιοδήποτε στοιχείων στις αρμόδιες διοικητικές και δικαστικές αρχές της χώρας και ελάτε να συζητήσουμε τα προβλήματα της πόλης και των δημοτών μας που δεν μπορούν να περιμένουν άλλο τις φιέστες εντυπώσεων...